Blog

Polis: Bungkusan mencurigakan ditinggalkan di luar bar Piqua mengandungi peluru senapang patah

Tiada barang yang mencurigakan atau berbahaya ditemui di dalam bungkusan mencurigakan yang ditinggalkan berhampiran bar Piqua pada Khamis.

Menurut Miami County Dispatch, bungkusan itu dilaporkan sekitar jam 10:30 malam di bar One More, 348 Wood St. Kamera Video Jarak Jauh

Polis: Bungkusan mencurigakan ditinggalkan di luar bar Piqua mengandungi peluru senapang patah

Pemiliknya melaporkan sebuah kenderaan telah berhenti dan meletakkan tin peluru di atas tanah berhampiran tiang telefon sebelum beredar, menurut laporan insiden Jabatan Polis Piqua.

Polis tiba dan menemui tin peluru logam berwarna hijau.Pegawai menyatakan tiada sebarang kebocoran, asap atau wayar yang kelihatan daripadanya.

Oleh kerana pegawai tidak dapat mengesahkan sumber tin, polis menutup jalan di kawasan itu untuk mewujudkan perimeter keselamatan dan mengosongkan palang.Penduduk di kawasan itu dinasihatkan supaya berpindah atau berteduh di tempat itu.

Skuad Bom Dayton tiba dan menggunakan peranti x-ray mudah alih untuk mengimbas tin.Imbasan imej dan ujian fizikal mengesahkan tin itu mempunyai beberapa kotak peluru senapang patah di dalamnya, menurut laporan itu.

Tiada bahaya atau barang yang mencurigakan ditemui.Polis merampas tin peluru itu sebagai bukti.Jalan-jalan dibuka semula dan penduduk dinasihatkan selamat pulang.

Masih tidak jelas siapa yang meninggalkan tin peluru itu atau kenderaan apa yang terlibat.

Kami akan terus mengemas kini cerita ini dengan sebarang maklumat baharu.

Penulis kakitangan Kristen Spicker menyumbang kepada laporan ini.

Polis: Bungkusan mencurigakan ditinggalkan di luar bar Piqua mengandungi peluru senapang patah

Pendengaran Sensitif Tinggi Melalui Peranti Dinding Daniel Susco ialah penulis asli dan kakitangan kawasan Dayton yang membuat liputan berita tergempar di seluruh kawasan Dayton yang lebih besar.Beliau memegang ijazah kewartawanan dari Ohio University dan mula menulis untuk Dayton Daily News, Hamilton Journal-News, Springfield News-Sun, dan Dayton.com pada 2019.